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La OSHWDem cumple ya seis años. A lo largo de su historia, gracias a la colaboración de la comunidad de software y hardware libre y a la gran aceptación del público, ha ido creciendo más y más en cada edición, tanto en público como en creadores que nos visitan desde diferentes lugares del mundo.

TOUCHING
THE FUTURE
EDICIÓN 2017

Nos ha tocado vivir en una época fascinante, en la que Internet y las nuevas tecnologías han revolucionado nuestro mundo tal y cómo lo conocíamos.Impresión 3D, wearables, e-Sports, robótica, makers, internet de las cosas o startup son términos que forman parte de nuestro día a día y se han ido abriendo paso en nuestro vocabulario.Acercar estos conceptos a todo tipo de públicos es el principal objetivo del FIMP 2017.

Se trata de un curso con un enfoque totalmente práctico en el que los alumnos podrán montar y programar sencillos micro-robots empleados en competiciones de robots. En el taller se utiliza un kit del micro-robot comercial SumoBot de Parallax adaptado para su uso con una tarjeta de control de ARDUINO. Se analizan los componentes de un micro-robot: sensores, motores y otros actuadores, y la tarjeta de control.

¿Estás trabajando con tus alumnos en algún proyecto en el que se impulsen las competencias STEM? ¡Esta es tu oportunidad!

Presenta tu proyecto a Desafío STEM y participa con tus alumnos en nuestra competición nacional interescolar. Tendrás la posibilidad de ganar premios para todo el equipo y para tu Centro Educativo. 

Co obxectivo de difundir os valores da programación informática entre os nenos, os seus pais e persoas interesadas na formación, o Colexio Profesional de Enxeñaría Técnica en Informática (CPETIG) organizará o vindeiro día 27 de maio o evento “Scratch Day 2017” no que os participantes poderán acceder de forma lúdica e divertida ao mundo da programación, tomando conciencia da potencia desta ferramenta como medio de expresión de ideas e vehículo para o emprendemento.

 

CPI Plurilingüe Virxe da Cela: Programar con Scratch

O emprego da plataforma Scratch, supuxo contar cun gran abanico de ferramentas gráficas sinxelas e visualmente atractivas para o alumnado que permitiu o traballo compartido e a difusión dos proxectos deseñados.

Xa podemos adestrarnos para estar en forma coas conxugacións. Os verbos en galego non teñen segredos grazas á nova aplicación creada por dous profesores da Universidade de Heildelberg (Alemaña).

Por segundo ano consecutivo, o IESP A Cachada organiza unha competición de videoxogos online co gallo das Letras Galegas.

Durante a mañá do martes 16 de maio estarán pendurados na páxina STARgal os catro videoxogos que por categoría serán obxecto de concurso. Un será un Pasapalabra, outro versará sobre a vida e obra de Carlos Casares, e dous máis serán probas de habilidade.

Este ano temos premios para dúas categorías: