Faite socio!!

          

 

 

 

A Asociación do Profesorado de Tecnoloxía de Galicia (APETEGA), leva xa 19 anos traballando polo recoñecemento e calidade do ensino das materias tecnolóxicas na Educación Secundaria.

 

Neste tempo, a asociación loitou pola defensa da Tecnoloxía e pola súa presenza nas distintas reformas educativas, mantendo xuntanzas con administracións educativas e sindicatos, pedindo apoios ás universidades e colexios profesionais e formando parte da Plataforma Estatal de Asociacións do Profesorado de Tecnoloxía, dende a que se coordinan accións conxuntas.

 

Por outra banda, na procura da actualización do profesorado, organizamos cada ano as Xornadas de Tecnoloxía nas que se adquiren coñecementos e material sobre diferentes contidos da nosa área. Con menos frecuencia, celébranse tamén Xornadas monográficas nas que se afonda sobre algún tema de interese. Todo isto, recollémolo na nosa web e na Aula Virtual, na que imos compartindo recursos.

 

Para colaborar con este traballo, convidámoste a adquirir a condición de socio da APETEGA, beneficiándote ademais de:

- Incorporación a un grupo de correo onde consultar calquera dúbida sobre a materia.

- Acceso á Aula Virtual e nela, a recursos, programacións, etc

- Acceso á área da web con información só para asociados.

- Matrícula de balde nas Xornadas.

 

A directiva da APETEGA


 

Robots que enseñan a trabajar en equipo

Estudiantes de segundo de ESO han ganado el premio al robot más original en un certamen de la UVigo

Imagen:

 

vilagarcía / la voz

¿Qué tienen en común un oso panda, un conejo y un ratón? Pues que esos animales fueron elegidos por los alumnos de segundo de la ESO del instituto Castro Alobre (Vilagarcía) para customizar los robots con los que participaron en un concurso organizado por la Universidad de Vigo. Estos animales, de piel de goma eva y estructura robótica, participaron el pasado viernes en dos duras pruebas en las cuales tuvieron que tumbar unas latas de refresco vacías, primero, y seguir un camino prefijado sin salirse de la raya marcada en el suelo, después. Solo el conejo presentado por el equipo Halcones 3.0 consiguió colarse en la final. Eso sí, el oso panda diseñado por The Bugs logró hacerse con el premio al robot más creativo.

Aunque los premios, en este caso, son lo de menos. Al menos, así lo cuenta Susana Oubiña, la profesora de Programación. Ella ha sido la responsable de embarcar a doce alumnos de segundo de la ESO, y a otros doce de Bachillerato, en una aventura que tardarán en olvidar. Porque en esa singladura han aprendido muchas cosas. Lo resume en una sola frase Diego, uno de los miembros del equipo Los Jerry, así llamado en homenaje al veloz ratón que huía de las garras del gato Tom. «Hemos aprendido compañerismo», dice. Y un murmullo sigue a su afirmación. «Tienes que llevarte bien con tus compañeros, hablar con ellos, para que el programa esté bien hecho. Si cada uno hace lo que le da la gana, al final es un caos», razonan los chavales, tomándole la delantera a muchos adultos.