A Asociación do Profesorado de Tecnoloxía de Galicia (APETEGA) leva xa 19 anos traballando polo recoñecemento e calidade do ensino das materias tecnolóxicas na Educación Secundaria.

¿Qué es RoboRAVE?

Una competición por equipos de 2-4 de estudiantes de España y Portugal, que diseñan, construyen y programan un robot autónomo en prueba puntuable clasificatorias para RoboRAVE International .

Mostra dos traballos feitos polos alumnos de 2º ESO encadrados na temática da Tecnoloxía e dentro dun proxecto documental integrado e coordinado pola Biblioteca do IES Castro Alobre e Vilagarcía de Arousa baixo o título “ Descubrimientos e inventos”, que engloba os ámbitos científico e lingüístico.

Nos seguintes enlaces podes ver os proxectos:

As xornadas de comunicación e información entre profesorado de ensino secundario e universitario organizadas polo Grupo de Divulgación da Ciencia e da Tecnoloxía da USC (XuvenCiencia) teñen os seguintes obxectivos:

Los robots han tomado las aulas de la comarca. Llegaron en forma de actividad paralela, en algunos casos extraescolar, y ahora ya se usan hasta para que los más pequeños aprendan a leer creyendo que están jugando. Parte del mérito es de unos profesores que dedican muchas horas de su tiempo libre a formarse en robótica, en nuevos sistemas informáticos y hasta crean grupos de trabajo para encontrarles más utilidades educativas. El resultado es que los colegios e institutos destacan en los concursos, pero sobre todo han ganado en recursos.

24, 25 y 26 de noviembre son las datas elegidas para la tercera edición de la Galicia Maker Faire, que este año tendrá lugar en el Museo Centro Gaiás de la Ciudad de la Cultura de Galicia, en Santiago de Compostela.

Desafío STEM es un concurso orientado a desarrollar las competencias STEM (Sciencie, Technology, Engineering y Mathematics) a través del desarrollo de proyectos de programación y robótica.

Adxuntamos unha lista de cursos e xornadas, para a formación do profesorado que se van impartir no curso 2017-18 en fprofe.

La OSHWDem cumple ya seis años. A lo largo de su historia, gracias a la colaboración de la comunidad de software y hardware libre y a la gran aceptación del público, ha ido creciendo más y más en cada edición, tanto en público como en creadores que nos visitan desde diferentes lugares del mundo.